Vind billetter til Tivolis sommersæson

Et sikkert tegn på lysere tider er, når Tivoli åbner om foråret.

Foto: Tivoli pressefoto

18. marts 2024

Traditionen tro vil gæsterne kunne opleve Fredagsrock, og syng-med-arrangementer. Samt mange klassiske koncerter med store navne fx violinisten Anne-Sophie Mutter, men også koncerter, som er gratis, når entreen er betalt.  Der er også mulighed for at opleve Tivolirevyen i Glassalen. I maj er der Tivoli Food Festival med langbordsmiddage og festivalmenuer på mange af Tivolis restauranter, ligesom de mange forlystelser står klar til gæsterne.

Tivoli er kendt for at være en have, og derfor er der mange blomsterbede. Til september er der en blomsterfestival med udsmykninger af anerkendte blomsterkunstnere.

Og der er også nogle jubilæer. Dæmonen – en spektakulær rutschebane fylder 20 år. Og Tivoligarden, som er et ungdomsorkester med flotte uniformer, bliver 180 år og Pantomimeteateret 150 år.

Forberedelserne har været utallige, og travlheden betydelig. Det er altid en fornøjelse for den store stab af medarbejdere af åbne for sommersæsonen.

Denne fornøjelse vil Tivoli gerne dele med Dansk Handicap Forbund. Så to heldige vindere kan vinde fire entrebilletter og fire turpas.

For at vinde skal du besvare dette quizspørgsmål:

Tivoligarden er kendt af alle besøgende fra nær og fjern. Men hvor gammel er Tivoligarden?

1) Tre måneder

2) 100 år

3) 180år

Konkurrencebetingelser: Vinderne findes ved ordinær lodtrækning. Vinderne får svar på mail, om at de har vundet. Husk at opgive navn og adresse, når du svarer. Tivoli får dit fulde navn og adresse, og vinderne skal selv hente deres præmie i Tivoli. Ved at deltage i konkurrencen giver du samtykke til, at Tivoli får dit navn og adresse, hvis du vinder.

Sådan deltager du i konkurrencen: Send det rigtige svar samt navn og adresse senest mandag den 8. april 2024, kl. 12:00 til redaktør Bente Rødsgaard, e-mail bente@danskhandicapforbund.dk.

Seneste fokus og perspektiv

Forrige

Fælles opråb: Livskvalitet og faglighed skal vægtes højere end økonomi

Næste