Støt Dansk Handicap Forbunds arbejde

Dansk Handicap Forbund er en velgørende organisation, som hver eneste dag arbejder for at skabe et liv med lige muligheder for alle. I det arbejde er sponsorer og støtter en vigtig brik, og derfor takker vi alle dem, der har valgt at støtte vores arbejde.

Dansk Handicap Forbund tilbyder flere former for sponsor- og støtteaftaler, som tydeliggør den fleksibilitet, som vi ønsker at give vore støtter og samarbejdspartnere. Ud over de forskellige muligheder, der findes for virksomheder, har privatpersoner selvfølgelig også mulighed for at støtte forbundets arbejde.

Nederst her på siden kan du gå på opdagelse i de muligheder, der er for at støtte forbundet økonomisk, og finde den løsning, der passer dig bedst.

Testamente til forbundet

Bliv klogere på, hvordan du testamenterer eller giver gaver til forbundet.

Gavebrev

Der er flere muligheder for at støtte Dansk Handicap Forbunds arbejde økonomisk som privatperson. Fx kan du give forbundet et gavebrev.

Erhvervsklubben

Erhvervsklubben er for virksomheder, som ønsker at støtte Dansk Handicap Forbunds arbejde. Ethvert samarbejde starter her.

Sponsor

status som sponsor gives til støtter, der giver minimum 25.000 kr. om året til forbundets arbejde.

Vi har brug for din støtte!

Alle beløb er fradragsberettigede, når du indtaster dit CPR-nummer.