Potentiale Portalen

Potentiale Portalen er et nyt projekt, hvor Dansk Handicap Forbund i samarbejder med Sammenslutningen af Unge med Handicap (SUMH) laver professionelle videoer til jobansøgninger for personer med handicap. Her kan du få din helt egen video, som du kan bruge i

Er du i gang med at søge arbejde? Og har du et handicap? Så se lige her!

Dansk Handicap Forbund og SUMH laver i samarbejde med dig et professionelt video-CV, som du kan bruge i din jobsøgning. Mange mennesker med handicap har svært ved at få foden inden for på arbejdsmarkedet og dermed vise deres potentiale. Den barriere vil Potentiale Potalen gerne være med til at nedbryde.

Som deltager på projektet, tilmelder du dig et nyt en-dags-kursus, hvor du:

• Bliver du klædt godt på til at strukturere din video til jobansøgninger
  • Får værktøjer til at formulere dine potentialer
  • Får en professionel produceret video i samarbejde med en filmfotograf til jobansøgninger
  • Får en superhyggelig dag med frokost og kage

Datoer og adresser for kurset er den 16. april kl. 10-16 i Kolding på adressen Domhusgade 22 A, 6000 Kolding og den 7. maj. kl. 10-16 i Høje Taastrup, Handicaporganisationernes Hus, Blekinge Boulevard 2, 2630 Taastrup.

Projektet henvender sig til alle i alderen 14-35 år.

Tilmeldingsfristen er dagen før kursusdagen.

Ved tilmelding skriv til tilmelding@danskhandicapforbund.dk. Efter tilmelding vil du modtage en bekræftelse på, at du er optaget på kurset, samt et program for kursusdagen.

Har du spørgsmål eller kommentarer, så kontakt projektkoordinator Katrine Ibsen Larsen på katrine@danskhandicapforbund.dk eller TV- og medietilrettelægger Signe Hartvig Daugaard på mail@greatminority.dk.