07. okt. 2017 KL. 14:00

Foredrag v/ Knud Aarup: Fællesskabs-Danmark – fremtidens velfærdssamfund

Der er et kinesisk ordsprog som siger, at hvis du ikke skifter retning, så ender du der hvor du er på vej hen. Knud Aarup vil give en aktuel status over hvor det danske velfærdssamfund er på vej hen – ikke mindst i forhold til indsatsen overfor mennesker med særlige behov. Med udgangspunkt heri vil Knud Aarup tegne en anden retning med henblik på at sikre at det danske velfærdssamfund også i fremtiden bliver den hjælpende hånd under den enkelte hvad enten man er ramt af sociale problemer eller forskellige former for funktionsnedsættelser. Knud Aarup er formand for Socialpolitisk Forening. Han har en fortid bl.a. som direktør for Socialstyrelsen, Social og arbejdsmarkedsdirektør i Randers Kommune og Børn og Ungedirektør i Horsens Kommune. Tid: Lørdag den 7. oktober kl. 14.00 Sted: Bandagistcentret i Risskov, indgang fra Nordlandsvej 82 Tilmelding til Ove senest 1. oktober på oveknudsen@hotmail.com eller sms på tlf. 22 64 12 04 Kørepenge efter gældende regler

Go back to the calendar

Vi har brug for din støtte!

Alle beløb er fradragsberettigede, når du indtaster dit CPR-nummer.