Pressefoto: Tivoli

Vind billetter til Tivolis sommersæson 2021

Tivoli har atter slået dørene op for en sommersæson med nyheder såsom et permanent spøgelseshus og nye restauranter. Du kan vinde billetter med Dansk Handicap Forbund.

07. maj 2021

Tivoli byder atter velkommen til en ny sæson, men med gældende COVID-regler. Det betyder, at alle voksne gæster skal fremvise en negativ test eller coronapas ved indgangen til Tivoli. Men når gæsterne er inde, skal de ikke fremvise coronapas igen, så i løbet af besøget i Tivoli, kan de besøge Tivolis restauranter, så længe afstands- og mundbindskrav overholdes.

Læs mere: Tivoli åbner - Tivoli

En nyhed i år er Villa Vendetta, som er Danmarks største permanente scaryhouse med skuespillere, som skræmmer besøgende. På restaurantområdet er der også nyheder, fx åbner Gasoline Grill i juni og i juli rykker en færøsk gourmetrestaurant ved navn KOKS ind i Det Japanske Tårn.

Det er også planen, at Fredagsrock vender tilbage senere på sommeren, hvis forsamlingsforbuddet tillader det. Sommeren igennem er der mange events, som du kan læse om på Tivolis hjemmeside.

Læs mere: Kultur og program

Quiz og vind
Tivoli har virkelig glædet sig til atter at tage imod sommergæster, og den glæde vil Tivoli gerne dele med Dansk Handicap Forbund og har derfor skænket forbundet to fine præmier.

To heldige vindere kan hver vinde fire entrébilletter og fire turpas, som skal bruges senest 25. september 2021. For at deltage i konkurrencen skal du besvare et quiz-spørgsmål:

Hvem rykker ind i Det Japanske Tårn i juli?

1. Pjerrots pølsebod
  2. Rasmus Klumps sushi
  3. Restauranten KOKS

Send det rigtige svar samt navn og adresse senest den 17. maj kl. 12:00 til redaktør Bente Rødsgaard, e-mail: bente@danskhandicapforbund.dk.

Konkurrencebetingelser: Vinderne findes ved ordinær lodtrækning. Vinderne får svar på e-mail, om at de har vundet. Tivoli får dit fulde navn og adresse, og vinderne skal selv hente deres præmie i Tivoli. Ved at deltage i konkurrencen giver du samtykke til, at Tivoli får dit navn og adresse, hvis du vinder.

Skuffende økonomiaftale leverer ikke det løft, der er nødvendigt på handicapområdet
09. jun. 2021

Folkemøde 2021: Kom med til online debat om organisationernes rolle i en digital virkelighed
07. jun. 2021