Vind billetter til "VINTER I TIVOLI" 2018

Tivoli tager hul på en ny vintersæson

18. jan. 2018

I år runder Tivoli 175 år, og i den anledning har Tivoli valgt at åbne portene for en helt ny sæson, der lyder navnet ”Vinter i Tivoli” – en sæson, hvor store dele af Haven er åben. Den nye vintersæson kan opleves fra den 2. februar til og med den 25. februar 2018.

Gæsterne kan se frem til at opleve en vinterscenograferet Have, med en ottekantet skøjtebane, islabyrinter, diverse lysscenografier, laserlysshow på søen samt en 15 meter høj specialdesignet Tivoli Iglo med en diameter på 30 meter på plænen.

"Vinter i Tivoli" ligger i en periode, hvor danskere har vinterferie samtidig med, at der er en række mærkedage, fx fastelavn, hvor Tivoli tilbyder tøndeslagning tre gange om dagen i ni dage i træk. Til Valentinsdag kan gæsterne få sit hjertes udkårne på et hjerte og hænge det på broen på Tivoli Søen. Derudover bliver det kinesiske nytår, der i år står i hundens tegn, også fejret. Du kan læse meget mere om, hvad der sker på www.tivoli.dk.

Vind billetter til "Vinter i Tivoli" 2018
Det at tage hul på noget helt nyt har gjort Tivoli så fornøjede, at de gerne vil dele deres glæde med Dansk Handicap Forbund. Tivoli har derfor doneret præmier, som tre vindere kan nyde gavn af. Tre læsere kan hver vinde fire entrebilletter og fire turpas. For at vinde skal du besvare et quizspørgsmål.

"Vinter i Tivoli"-quiz 2018
På Plænen har Tivoli bygget noget helt specielt. Men hvad?

1. Et 15 meter højt Valentinshjerte
  2. En 15 meter høj Tivoli Iglo
  3. En 15 meter høj snemand

Deltag i konkurrencen. Send det rigtige svar samt dit navn og din adresse og telefonnummer senest fredag den 2. februar 12.00 til redaktør Bente Rødsgaard, e-mail bente@danskhandicapforbund.dk. Vinderne findes ved ordinær lodtrækning blandt de indkomne svar. Vinderne får direkte besked, og offentligøres også her på hjemmesiden.

Valgkommentar: God fornøjelse til EU-valget på søndag
24. maj 2019

Valgkommentar: God fornøjelse til EU-valget på søndag

Kom til politisk debat med RYK
24. maj 2019

Kom til politisk debat med RYK

Valgkommentar: Er vores velfærdsmodel truet?
22. maj 2019

Valgkommentar: Er vores velfærdsmodel truet?

Monica Lyloff modtager Vanførefondens Opmuntringspris 2019
22. maj 2019

Monica Lyloff modtager Vanførefondens Opmuntringspris 2019

Valgkommentar: Der tales om velfærd - husk mennesker med handicap!
20. maj 2019

Valgkommentar: Der tales om velfærd - husk mennesker med handicap!

Valgkommentar: Konservatives formand: Ingen problemer med velfærden i Danmark!
16. maj 2019

Valgkommentar: Konservatives formand: Ingen problemer med velfærden i Danmark!