Pressefoto

Vind billetter til Halloween i Tivoli 2019

Fra den 11. oktober til den 3. november fejres Halloween i Tivoli for alle med hang til både hygge og uhygge. Der er over 21.000 dekorative græskar, svævende spøgelser og flyvende heksekoste, og hele Tivoli er badet i det særlige orange lys, som signalerer Halloween i Tivoli. Nu kan du vinde billetter til det hele sammen med Dansk Handicap Forbund.

09. okt. 2019

I år præsenterer Tivoli en ny forlystelse ved navn Hospitalet, som foregår i Skærsilden, hvor Tivolis kreative afdeling har skabt et gyserunivers baseret på en fiktiv historie om, at der under Rutschebanen før i tiden lå et hospital, hvor ikke alle kom ud fra før en flytning, og som nu åbner deres særlige sted for nysgerrige og modige.

For dem, der ikke kan gæste forlystelsen, er der andre muligheder. Haven er pyntet og oplyst, og en anden nyhed er en Halloween-projektionsfilm på Bjerget over Rutschebanen, der kan ses både fra Hovedbanen og fra Tivoli.

Den 26. oktober er der et stort optog med 300 monstre, og her har alle mulighed for at se uhyggelige skabninger, når de går gennem Tivoli. På Plænen er der Rasmus Klump-forestillinger, og landets største græskar ligger til skue foran Nimb, hvor du kan se, hvem der har vundet årets konkurrence.

Sæsonen Halloween i Tivoli kører fra den 11. oktober til den 3. november. Det er 14. gang, der er Halloween i Tivoli.

HALLOWEEN I TIVOLI: LÆS MERE HER.

STEMNINGSFILM FRA TIDLIGERE ÅRS HALLOWEEN: SE FILMEN HER.

Quiz og vind
Tivoli har haft utroligt travlt med at stable Halloween på benene, men Tivoli har alligevel haft tid til at donere nogle fine præmier til Dansk Handicap Forbund.

Tre heldige vindere kan hver vinde fire entrébilletter og fire turpas, som skal bruges senest den 3. november. For at deltage i konkurrencen skal du besvare et quiz-spørgsmål:

Skærsilden i Tivoli er midlertidig omdannet til en uhyggelig forlystelse. Hvad hedder den?

1. Lufthavnen
2. Hospitalet
3. Kantinen

Send det rigtige svar samt navn og adresse senest den 14. oktober 2019 kl. 12:00 til redaktør Bente Rødsgaard, e-mail: bente@danskhandicapforbund.dk.

Konkurrencebetingelser: Vinderne findes ved ordinær lodtrækning. Vinderne får svar på e-mail, om at de har vundet. Tivoli får dit fulde navn og adresse, og vinderne skal selv hente deres præmie i Tivoli. Ved at deltage i konkurrencen giver du samtykke til, at Tivoli får dit navn og adresse, hvis du vinder.