Pressefoto: Tivoli

Vind billetter til forår og sommer i Tivoli 2022

Fra den 8. april til den 26. september 2022 er der dømt forårs- og sommerstemning i Tivoli for alle med hang til hygge. Der er blomster, underholdning og noget for hele familien. To læsere kan vinde billetter til en tur i Tivoli.

06. apr. 2022

Tivoli åbner den 8. april med masser af energi efter sidste års COVID-19-nedlukninger, og alle medarbejderne har som sædvanligt gjort alt for at forberede forårsåbningen med de mange blomster og planter og skabe den stemning, som Tivoli er verdensberømt for.

Lige nu er 131.950 stk. forårsløg på vej op af jorden, heraf er der bl.a. 85.000 tulipaner, og foran Pantomimeteateret er der plantet en mark med 24.000 påskeliljer.

Tivoli har et stort program sæsonen igennem, som du kan læse på Tivolis hjemmeside. Fredagsrock kan i år fejre 25 års jubilæum, og blandt kunstnerne er fx legenden 50 Cent, Tom Jones, Birthe Kjær & Feel Good Band og Andreas Odbjerg.

Men selv om travlheden har været stor, så har Tivoli alligevel haft tid til at donere nogle fine præmier til Dansk Handicap Forbund.

Quiz og vind
To heldige læsere kan hver vinde fire entrébilletter og fire turpas, som skal bruges inden den 25. september 2022, og de kan ikke ombyttes. For at deltage i konkurrencen* skal du besvare et quiz-spørgsmål:

Foran Pantomimeteateret er der en mark. Men hvad er der på den mark?

1. Kartofler
2. 24.000 påskeliljer
3. Radiser

Send det rigtige svar samt navn og adresse senest den 21. april 2022 kl. 12:00 til redaktør Bente Rødsgaard, e-mail: bente@danskhandicapforbund.dk.

*Konkurrencebetingelser: Vinderne findes ved ordinær lodtrækning. Vinderne får svar på e-mail, om at de har vundet. Tivoli får dit fulde navn og adresse, og vinderne skal selv hente deres præmie i Tivoli. Ved at deltage i konkurrencen giver du samtykke til, at Tivoli får dit navn og adresse, hvis du vinder.

Ungdomskredsen i Dansk Handicap Forbund udfordrer normalitetsbegrebet
22. jun. 2022

Ungdomskredsen i Dansk Handicap Forbund udfordrer normalitetsbegrebet

Videoguide: Sådan sikrer din stemme adgangen til MitID
09. jun. 2022

Videoguide: Sådan sikrer din stemme adgangen til MitID

Rapport om udviklingen af forhold for mennesker med handicap forpligter – vi er ikke færdige endnu!
24. maj 2022

Evalueringen er utilstrækkelig, og det nye udspil vil bevare status quo, lyder det fra et skuffet Dansk Handicap Forbund
19. maj 2022