Foto: Tivoli

Vind billetter til Tivolis sommersæson

Den 4. april 2019 åbner Tivoli og tager hul på sommersæsonen, som traditionen tro byder på mange oplevelser for både børn og voksne.

02. apr. 2019

Sæsonen starter med et påsketema, hvor gæsterne bliver mødt af 26.000 påskeliljer samt små lam i folden på Plænen, og der vil være opsat boder og masser af farvestrålende påskeæg.

Der åbner også en ny rutsjebane ved navn Kamelen. Der vil være live-musik i mange genrer hver dag ugen igennem i Tivoli. Og der vil også være flere events, der relaterer sig til, at Tivoli Garden i år kan fejre 175 års jubilæum.

Divaer i Glas

Til august får publikum mulighed for at se forestillingen Divaer i Glas. Her pryder Caroline Henderson, Birgitte Hjort Sørensen og Kaya Brüel rollelisten som de tre divaer Marlene Dietrich, Josephine Baker og Ella Fitzgerald, der alle har trådt deres hæle på scenen i Glassalen. Publikum tages tilbage i tiden, når de tre genfortolker Tivoli Varietéens musikhistorie og giver klassikerne et nutidigt tvist.

Quiz og vind

Tivoli er lige nu i gang med forberedelserne, og alle i Tivoli glæder sig til at lukke gæsterne ind til den nye sommersæson. Den glæde vil Tivoli gerne dele med Dansk Handicap Forbund, og derfor har Tivoli doneret tre fine præmier til læserne.

To heldige vindere kan hver vinde fire entrébilletter og fire turpas til sommersæsonen.

En heldig vinder kan vinde 2 x 1 billetter til forestillingen Divaer i Glas den 15. august kl. 19:00,
som i øvrigt er den dag, at Tivoli fylder 176 år. Aftenen afsluttes med et stort fyrværkeri. Entré til Tivoli er inklusiv billetten.

For at deltage i konkurrencen skal du besvare et quiz-spørgsmål:

Hvad hedder forestillingen, som en læser kan vinde to billetter til?

1) Divaer med Påskeharer

2) Divaer i Blomsterbede

3) Divaer i Glas

Send dit svar samt navn og adresse senest den 11. april 2019 kl. 12:00 til redaktør Bente Rødsgaard, e-mail: bente@danskhandicapforbund.dk.

Konkurrencebetingelser: Vinderne findes ved ordinær lodtrækning. Vinderne får svar på e-mail, om at de har vundet. Tivoli får dit fulde navn og adresse, og vinderne skal selv hente deres præmie i Tivoli. Ved at deltage i konkurrencen giver du samtykke til, at Tivoli får dit navn og adresse, hvis du vinder. Deltag i konkurrencen!