Foto: FC Randers

Randers FC inviterer til superliga-fodbold

Superligaklubben Randers FC vil gerne se medlemmer af Dansk Handicap Forbund til kampen den 11. november mod FC Nordsjælland i et brag af en kamp på Randers Stadion.

26. okt. 2018

For nylig blev Randers FC Jobakademi tildelt Dansk Handicap Forbunds Arbejdsmarkedspris 2018. Det er klubben så stolt af, at den gerne vil invitere medlemmer af Dansk Handicap Forbund til et Superliga-arrangement i Puma Loungen på Randers Stadion i forbindelse med kampen den 11. november kl. 14.00 mod FC Nordsjælland.

Puma Loungen er placeret på den nordlige tribune med indgang fra Parkboulevarden 31, 8920 Randers NV – og der er naturligvis handicapegnede faciliteter og nem adgang til tribunen, så alle har mulighed for at nyde en dag i fodboldens tegn. Udover en fantastisk udsigt til kampbanen garanterer vi den gode stemning.

Arrangementet starter kl. 12.00 med den berømte stadionplatte inkl. drikkevarer, inden der kl. 14.00 er kampstart. Under arrangementet vil landsformand i Dansk Handicap Forbund Susanne Olsen og administrerende direktør i Randers FC Henrik Jørgensen byde velkommen og fortælle lidt om "Arbejdsmarkedsprisen 2018" og Randers FC som organisation – Randers FC er nemlig meget mere end 'bare' fodbold!

Tilmelding er først-til-mølle og skal ske til tilmelding@danskhandicapforbund.dk. Der er 100 pladser til arrangementet i Puma Loungen, men mulighed for at få almindelige billetter, såfremt der er over de 100 tilmeldinger. Ved tilmelding bedes det noteret, om du er kørestolsbruger, og/eller om du har ledsager med.

Sammen kan vi sætte handicapområdet på dagsordenen til folketingsvalget
05. okt. 2022