Pressefoto: Tivoli

Konkurrence: Vind billetter til Jul i Tivoli

Dansk Handicap Forbund har fået billetter og turpas, som du kan vinde ved at svare rigtigt på et enkelt spørgsmål.

16. nov. 2021

Tivoli afholder Jul i Tivoli fra den 19. november 2021 frem til den 2. januar 2022. Årets tema for Jul i Tivoli bliver ”Hjerternes Fest”.

Temaet bliver slået fast med hjertedekorationer over alt i forlystelseshaven. Ud over de mange smukke juledekorationer kan gæster opleve det årlige Luciaoptog og ikke mindst den anmelderroste H.C. Andersen-ballet Snedronningen, som vender tilbage med musik af Oh Land og kostumer og scenografi af Dronning Margrethe.

Overalt vil der være hjerter at finde i Tivoli, både ned langs alléen ved hovedindgangen, hvor de vil hænge på rad og række og side om side med Swarovskikrystaller. Ved Nimb finder man også et 3,5 meter højt, glødende hjerte. Læg dertil lysdesign, gran og grantræer. Boder med både pynt, mad og drikke. Der vil være åbne forlystelser og julestemning overalt, hvor man ser hen.

Quiz og vind
Tivoli har som sædvanligt haft fabelagtigt travlt med at forberede Jul i Tivoli, men alligevel har Tivoli haft tid til at donere nogle fine præmier til Dansk Handicap Forbund.

To heldige vindere kan hver vinde fire entrébilletter og fire turpas. For at deltage i konkurrencen skal du besvare et quiz-spørgsmål:

Jul i Tivoli er en fest, men hvilken fest?

1. Kræmmerhusenes fest
2. Snemændenes tegn
3. Hjerternes Fest

Send det rigtige svar samt navn og adresse senest den 23. november 2021 kl. 12:00 til redaktør Bente Rødsgaard, e-mail: bente@danskhandicapforbund.dk.

Konkurrencebetingelser: Vinderne findes ved ordinær lodtrækning. Vinderne får svar på e-mail, om at de har vundet. Tivoli får dit fulde navn og adresse, og vinderne skal selv hente deres præmie i Tivoli. Ved at deltage i konkurrencen giver du samtykke til, at Tivoli får dit navn og adresse, hvis du vinder.

Udsultet område har brug for mere: Finanslov leverer små lyspunkter
06. dec. 2021

Udsultet område har brug for mere: Finanslov leverer små lyspunkter

International Handicapdag: Ikke meget at fejre