Pressefoto: Lasse Salling

Jul i Tivoli for 25. gang

Jul i Tivoli kan i år fejre 25 års jubilæum, og det skal fejres med blandt andet en premiere på balletten ”Snedronningen”. Jul i Tivoli kan opleves fra den 16. november 2019 til og med den 5. januar 2020.

06. nov. 2019

Foran Nimb Hotel placeres et juletræ med over 3.000 krystaller til en værdi af ca. en million kroner. Det er første gang, at danskerne stifter bekendtskab med et Swarovski-juletræ. Siden 1991 har de ikoniske design-juletræer fra Swarovski betaget publikum foran Rockefeller Center i New York og andre steder.

”Snedronningen”, som kan opleves i Tivolis Koncertsal, er en nyfortolkning af H.C. Andersens klassiske eventyr, hvor Dronning Margrethe har stået for kostumer og dekorationer, sangerinden Oh Land har komponeret musikken, og russiske Yuri Possokhov har stået for koreografien.

Julelys vil der være mange af rundt om i hele haven, og de flankeres af ca. 60.000 julekugler. Rundt om i haven vil der være julestemning med masser af boder. I dagene efter juleaften er der Fyrværkerifestival den 25., 26., 27. og 31. december. I år er fyrværkeritemaet en hyldest til julen i anledning af, at Jul i Tivoli har 25 års jubilæum.

Du kan læse mere om Jul i Tivoli på hjemmesiden.

Vind billetter
Et 25 årsjubilæum er altid værd af fejre, og denne jubilæumsglæde vil Tivoli gerne dele med Dansk Handicap Forbund. Tivoli er allerede nu i højt julehumør og har doneret tre flotte præmier til forbundet.

• 1. præmie: 2 billetter til "Snedronningen", inkl. entré til Tivoli, den 30. november kl. 19:00 i Koncertsalen
  • 2. præmie: 4 entrébilletter og 4 turpas til Jul i Tivoli
  • 3. præmie: 4 entrébilletter til Jul i Tivoli

For at vinde en af præmierne skal du besvare et quizspørgsmål.

Efter juleaften har Tivoli en festival. Hvad hedder den?

1. Sparefestival
2. Kurfestival
3. Fyrværkerifestival

Send det rigtige svar samt navn og adresse senest mandag den 18. november 2019 kl. 12:00 til redaktør Bente Rødsgaard, e-mail: bente@danskhandicapforbund.dk.

Konkurrencebetingelser: Vinderne findes ved ordinær lodtrækning. Vinderne får svar på e-mail, om at de har vundet. Tivoli får dit fulde navn og adresse, og vinderne skal selv hente deres præmie i Tivoli. Ved at deltage i konkurrencen giver du samtykke til, at Tivoli får dit navn og adresse, hvis du vinder. Billetterne kan ikke ombyttes og må ikke videresælges. De gælder kun til Jul i Tivoli, og de ligger klar senest tre dage efter, at vinderne er fundet.

Ingen erstatning til svømmepigen
23. jan. 2020

Ingen erstatning til svømmepigen

Vind entrébilletter og turpas til Vinter i Tivoli 2020
21. jan. 2020

Vind entrébilletter og turpas til Vinter i Tivoli 2020

Dansk Handicap Forbund til kamp for mærkbare reformændringer af førtidspension og fleksjob
17. jan. 2020

Socialpolitisk Redegørelse 2019 leverer vigtig viden til det politiske arbejde
10. jan. 2020

Socialpolitisk Redegørelse 2019 leverer vigtig viden til det politiske arbejde

Årets sidste nyhedsbrevet fra SAPU og BTPU
20. dec. 2019

Årets sidste nyhedsbrevet fra SAPU og BTPU

Oplever du ændringer i din vederlagsfri fysioterapi?
16. dec. 2019

Oplever du ændringer i din vederlagsfri fysioterapi?