Logo: GladMobil

Dansk Handicap Forbund indgår samarbejdsaftale med GladMobil

Tal i mobil og send samtidig penge til din foretrukne organisation via dit abonnement. Det er det simple koncept fra GladMobil, som nu indgår aftale med Dansk Handicap Forbund.

19. jan. 2017

GladMobil og Dansk Handicap Forbund har indgået et samarbejde, som giver mobilkunderne mulighed for at støtte Dansk Handicap Forbunds arbejde for et liv med lige muligheder til mennesker med handicap.

”Vores koncept med at kunne støtte foreninger eller organisationer, som er oprettet under GladMobils foreningsløsning, er en unik mulighed til dig, som vil støtte en forenings arbejde, uden at de enkelte skal have ekstra penge op af lommen,” siger bestyrelsesformand i GladMobil Ole Poulsen.

En løsning uden dikkedarer
Ønsker du at støtte Dansk Handicap Forbunds arbejde via GladMobil, kræver det blot, at du køber din mobilpakke hos GladMobil, som du ville gøre hos enhver anden udbyder. GladMobil sørger derefter for at sende ti procent af mobilpakkens pris tilbage til Dansk Handicap Forbund, uden at det koster dig noget.

GladMobil sørger med andre ord for, at Dansk Handicap Forbund får ti procent af dit forbrug indsat på forbundets konto hvert kvartal. Om du er privat eller virksomhed, har du samme priser og vilkår hos GladMobil.

”Det er klart, at vi som forbund er glade, hvis medlemmer eller andre ønsker at støtte vores arbejde via deres abonnement hos GladMobil. Enhver støtte til arbejdet gør en forskel for os, og vi er glade for, at det er lykkes at få en samarbejdsaftale på plads,” siger Susanne Olsen, landsformand i Dansk Handicap Forbund.

Som kunde hos GladMobil sammensætter du selv din mobilpakke, så den passer til netop dit forbrug. Der er ikke binding hos os, så du kan altid vælge en større eller en mindre mobilpakke, hvis dit behov skulle ændre sig, oplyser GladMobil.

Interesserede kan læse mere om abonnementsbetingelser og udbud på GladMobils hjemmeside: www.gladmobil.dk.