Annoncer til Handicap-nyt

I Handicap-nyt tilbyder vi både, at offentlige og private kan annoncere, hvis de ønsker at sælge eller gøre opmærksom på et produkt, der er relevant for vores medlemmer og læsere af Handicap-nyt.

På bladets annoncesider er bladet åbent for, at medlemmer kan indrykke private annoncer om køb og salg eller ønske om kontakt til kun kr. 60,-. Er man ikke medlem af forbundet koster rubrikannoncer kr. 100,-. Ved salg eller udlejning af huse koster en annonce kr. 200,- for både medlemmer og ikke-medlemmer. Rubrikannoncer sendes direkte til Dansk Handicap Forbunds kontor i Høje Taastrup eller på mail til kommunikationsansvarlig Mads Stampe på mads@danskhandicapforbund.dk. På grund af begrænset plads i bladet vil billeder eller andre illustrationer ikke komme med.

Handicap-nyts redaktion er helt fri for kommercielle interesser, og derfor henviser vi til vores annoncesælgere i Vendemus ApS, hvis man som firma eller organisation ønsker at få en annonce i bladet. Du finder kontaktoplysninger på Vendemus ApS herunder.

Annoncesalg til Handicap-nyt-Vendemus ApS

Annoncesalg til Handicap-nyt

Vendemus ApS

Mads Tjærby
Frederiksgade 45, Baghuset, 1. sal
72 22 70 80 / 27 50 70 80
mads@vendemus.dk

Vi har brug for din støtte!

Alle beløb er fradragsberettigede, når du indtaster dit CPR-nummer.