Den Glade Trøffel

Dansk Handicap Forbund driver kantine og mødecenter Den glade trøffel i Handicaporganisationernes Hus i Høje Taastrup. Vi tilbyder høj kvalitet til private og professionelle til gode priser.

Den glade trøffel tilbyder konference- og mødefaciliteter af høj kvalitet tæt på København. Den glade trøffel har til huse i verdens mest tilgængelige hus – Handicaporganisationernes Hus – i Taastrup. Vi ligger tæt på bus- og togstationen i Høje Taastrup, og det er nemt at komme til fra motorvejen.

Husets konference- og mødefaciliteter er, som man ville forvente af et moderne konference- og mødecenter – plus lidt ekstra. Fx tilbyder vi teleslynge og niveaufri adgang alle steder, som gør, at alle kan komme rundt og bruge faciliteterne. Forplejning til konferencer, møder eller private arrangementer leveres af køkkenet: Den glade trøffel, som til daglig står for frokostordning til de omkring 200 medarbejdere, der har deres daglige gang i huset. Men vores mødefaciliteter er ikke kun for organisationerne i huset.

Vi byder meget gerne andre inden for, og der er højt til loftet – i bogstavligste forstand og på et menneskeligt plan.

Læs meget mere og bestil på hjemmesiden nedenfor.

Vi har brug for din støtte!

Alle beløb er fradragsberettigede, når du indtaster dit CPR-nummer.