Book Stranden til private eller firmaarrangementer

Strandens faciliteter kan bookes af alle til arrangementer af enhver art, så længe Strandens grundlæggende værdier respekteres og efterleves.

Stranden kan som udgangspunkt bookes af alle til alle typer arrangementer. Det kan være, at du og din familie ønsker at holde stor familiefest i de smukke omgivelser omkring Stranden, eller det kan være, at din virksomhed mangler et sted at afholde den årlige sommerfest.

Hvis det er tilfældet, kan Stranden være det sted, du leder efter.

Når man booker Strande, skal man være opmærksom på, at stedet altid vil være åbent for medlemmer, som må komme og gå, som de vil. Det betyder dog ikke, at vi ikke kan lukke dele af restauranten af, men man skal være opmærksom på, at alle udearealer altid er åbne for medlemmer af Dansk Handicap Forbund, som har Strandkort.

Læs mere om det HER.

Respekt for sine medmennesker
Det er desuden vigtigt at holde sig for øje, at Stranden primært er til brug for medlemmer af Dansk Handicap Forbund, som i sin tid fik stedet foræret af A. P. Møller til brug for mennesker med handicap. Derfor er det også vigtigt, at man som udefrakommende bruger af stedet accepterer og respekterer, at der muligvis vil være mennesker på stedet, som kommer for at få et afbræk og nyde et sted, hvor de ikke behøver forholde sig til alle mulige menneskers nysgærrige øjne.

Kan man se sig selv eller sin virksomhed i det værdisæt, tilbyder vi tilgengæld adgang til et helt unikt sted, hvor serviceen er i top, og prisen er til at have med at gøre.

Ring og hør nærmere
Er du interesseret i at høre mere om mulighederne og booke dig ind på Stranden, bedes du henvende dig nedenfor:

Strandvejen 142 C
2920 Charlottenlund