Nyd ferierne med Dansk Handicap Forbund

Dansk Handicap Forbund råder blandt andet over handicaptilgængelige sommerhuse i Hals og en strand i Nordsjælland.

Som medlem af Dansk Handicap Forbund har du mulighed for at komme på ferie til favorable priser, og forbundet garanterer en god pris for medlemmerne.

Til højre kan du læse om mulighederne for at leje forbundets sommerhuse i Hals, ligesom et medlemsskab af Dansk Handicap Forbund også giver adgang til Stranden, som ligger ud til Øresund i Charlottenlund nord for København. Senest har vi også lavet en aftale med ejerne af en dejlig lejlighed i Tyrkiet, som er fuldt tilgængelig, og som kan lejes af forbundets medlemmer med gode rabatter.

Stranden er fuldt tilgængelig for mennesker med handicap, og området er lukket for uvedkommende. Kun medlemmer med Strandkort kan komme ind og bruge området.

Se mere om Stranden og bestil Strandkort til højre her på siden.

Sommerhuse

Dansk Handicap Forbunds sommerhuse i Hals er fuldt tilgængelige og ligger i naturslønne omgivelser tæt på vandet i Nordjylland.

Stranden

Dansk Handicap Forbunds Stranden i Charlottenlund nord for København er medlemmernes fristed ved vandet i sommerhalvåret.

Lejlighed i Tyrkiet

Dansk Handicap Forbunds medlemmer har mulighed for at leje en luksuslejlighed med gode rabatter.